2008-04-24 22:53:16

Terminál szolgálat kezdte meg működését Ferihegyen

BUDAPEST, 2008. április 24. – Hétfőtől, kísérleti jelleggel, Terminál szolgálat kezdte meg működését a Ferihegyi nemzetközi repülőtéren. A Budapest Airport új fogyasztóvédelmi intézkedésének célja a repülőtér bejárata előtti és a terminálokon belüli szolgáltatások színvonalának ellenőrzése.

A Terminál szolgálat fényképes, személyes azonosító számmal ellátott, kitűzőt viselő munkatársainak feladatai közé tartozik az engedély nélkül dolgozó, ezért ellenőrizhetetlen színvonalú szolgáltatást nyújtó kereskedők, személyszállítók és egyéb kereskedelmi tevékenységet végzők kiszűrése. A repülőtérrenddel összhangban figyelik a bejáratok előtti közlekedést is, és ellenőrzik a közlekedési szabályok betartását is.

A Terminál szolgálat szakemberei a repülőtér nyitva tartásának 20 órájában felügyelik a repülőtér közönség számára nyitott területeit, vagyis a terminálokat és azok előtereit. Egyszerre heten dolgoznak a ferihegyi légikikötő három terminálján.

Az utasterületek felügyelete csak az első eleme a repülőtér szolgáltatásait fejlesztő és az utasok kényelemérzetét növelő átfogó Terminál szolgálatnak. A koncepció a jövőben a repülőtér többi szolgáltatási elemére, elsőként a parkoló-üzemeltetésre is kiterjed.

Jost Lammers a Budapest Airport vezérigazgatója elmondta: „„Ferihegy az első és az utolsó benyomás Magyarországról azon milliók számára, akik repülővel érkeznek az országba. A repülőtérnek ezért Magyarországhoz méltó módon kell fogadnia az idelátogatókat. Egyik kiemelt feladatunk, hogy a repülőtér szolgáltatási színvonalát ennek megfelelően megemeljük, és aztán a magas színvonalat megtartsuk. A Terminál szolgálat ez utóbbiban nyújt segítséget.

A Terminál szolgálat bevezetése ugyanakkor jó hír a kereskedelmi partnereink számára is, hiszen hatékonyabban tudjuk védeni az ő érdekeiket. De nyer vele a Budapest Airport is, mert szolgáltatásaink színvonala emelkedni fog. A szolgálat legnagyobb nyertesei azonban utasaink, akik immár biztonságban érezhetik magukat egy rendezett, jól működő repülőtéren”.

További információk:
Szollár Domokos
Kommunikációs vezető
Budapest Airport .
E-mail: domokos.szollar@bud.hu
Telefon: 30/677 45 82