Címlap » Budapest Airport » Média » Hírek

2015-04-20 17:25:20

A Budapest Airport a növekvő forgalom és utasonkénti költés mellett jelentős kereskedelmi területekre vonatkozó pályázatokat készül kiírni

A Budapest Airport újabb történelmi rekordot ért el azáltal, hogy 2015 első negyedévében a kiskereskedelmi és vendéglátóipari értékesítésekből származó bevételei meghaladták a 15 millió eurót. A kiváló teljesítmény alapja az évi 12%-ot is meghaladó – és további erősödés jeleit mutató – utasforgalmi növekedés, melynek eredményeképpen 2014-ben a forgalom a repülőtér történetében először lépte át az évi 9 milliós határt.


Kereskedelmi pályázatok a láthatáron
Májusban a repülőtér üzemeltető néhány fontos korábbi szerződés lejártát követően a 2. Terminál központi épületrészében, a legvonzóbb kereskedelmi és vendéglátóipari létesítményeknek otthont adó SkyCourtban található jelentős területekre vonatkozóan ír ki kereskedelmi pályázatokat. A Budapest Airport ettől a kereskedelmi kínálat megújulását és az egy főre jutó költés további növekedését várja.

Budapest Airport retail partners
A Budapest Airport 2014-ben is díjakkal jutalmazta a repülőtér kereskedelmi kínálatának fejlesztésében élen járó partnereit. A Kereskedelmi Üzletág kulcsszerepet játszik a repülőtér sikereiben, és kereskedelmi pályázatai kapcsán májusban részvételi szándék kifejezésére való felhívásokat tesz közzé.

A Repülőterek Nemzetközi Tanácsának európai szervezete (ACI Europe) által május 21-23. között Milánóban megrendezendő Kereskedelmi Konferencián és Kiállításon a Budapest Airport Kereskedelmi Üzletága Kam Jandu kereskedelmi igazgató vezetésével vesz részt, aki a rendezvényen a repülőtereken rendelkezésre álló helyért folytatott küzdelemről szóló vitafórumnak is levezető elnöke lesz. A beszélgetésben olyan befolyásos szereplők képviseltetik majd magukat, mint például a Westfield bevásárlóközpont-tulajdonos társaság és a Nestlé, illetve számos más repülőtér és duty free üzemeltető. „A milánói esemény a repülőtéri kereskedelmi iparág egyik meghatározó rendezvénye, mely lehetőséget biztosít számunkra, hogy találkozzunk a legfontosabb lehetséges üzleti partnerekkel, illetve a 400 résztvevő által képviselt világmárkákat és nagy nemzetközi üzemeltetőket meghívjuk a hamarosan induló kereskedelmi pályázatainkra. Az első negyedévben elért fantasztikus eredményeink nagymértékben hozzájárulhatnak ahhoz, hogy fokozódjon az érdeklődés Budapest iránt” – nyilatkozta Kam Jandu.

Budapest Airport Kam Jandu Fritz Janach
Kam Jandu, a Budapest Airport kereskedelmi igazgatója (bal oldalon) a közelmúltban Fritz Janach, a Heinemann magyarországi vezetője társaságában ünnepelte a Victoria’s Secret üzlet megnyitását a budapesti repülőtéren. Az ACI Europe által Milánóban megrendezendő Kereskedelmi Konferencián és Kiállításon Jandu úr arra fogja bíztatni a világ vezető repülőtéri kereskedelmi üzemeltetőit, hogy pályázzák meg a legújabb lehetőségeket Budapesten.

A kereskedelmi kínálat folyamatos fejlesztése keretében a közelmúltban több világszerte ismert márka is megjelent a budapesti repülőtéren. Hajápoló szalont nyitott például a Beverly Hills-ből ismert sztárfodrász, José Eber, illetve új üzlettel jelent meg a holt-tengeri és natúrkozmetikumokra szakosodott GRATiAE és – Magyarországon elsőként – a női fehérneműben világmárkának számító Victoria’s Secret.
Budapest Airport José Eber
A közelmúltban a Beverly Hills-ből ismert sztárfodrász, José Eber is új üzletet nyitott a Budapest Airport központi SkyCourt terminálépületében.

Budapest Airport Gratiae
A holt-tengeri és natúrkozmetikumokra szakosodott GRATiAE új üzlete is hozzájárul a kereskedelmi kínálat folyamatos fejlesztéséhez a budapesti repülőtéren.