Címlap » Budapest Airport » Média » Hírek

2011-04-07 09:28:12

Budapest Airport az Utazás 2011-en

Ott vagyunk! Egyértelműen megállapítható, hogy a kecskeméti Ottó Stúdió által tervezett 147 négyzetméteres stand a látogatók visszajelzései alapján idén még remekebb, mint tavaly.

A stand idén szinte csak a vállalat új arculatának megfelelően változott. A kiállítási terület külső oldala a pár héten belül megnyíló SkyCourtot idézi, ennek megfelelően egy várócsarnokra hasonlít, kényelmes széksorokkal. Ez mindenképpen felüdülést jelent a több órája bóklászó, több kilónyi kiadványt cipelő látogatók számára – ezen a részenmindig telt ház van.

A repülőtér installációja nemcsak látványos, hanem egyben interaktív is: a légiközlekedési üzletág munkatársai segítségével akár ott helyben is lehet repülőjegyeket foglalni. A pénteki nap tanulságaiból már leszűrhető, hogy idén is nagy sikert arat a napi ajándéksorsolás, amelynek fődíja egy kétszemélyes repülőjegy: a stand kinyitása
után néhány órával már megteltek a kihelyezett urnák, melyekbe a kitöltött regisztrációs lapot dobhatják a jelentkezők.

A Budapest Airport idén is kiemelt célként kezelte, hogy a turizmus meghatározó kiállításán minden látogatót, mint potenciális utast, valamilyen módon megszólítson. A pavilonnal és a kiadványokkal kapcsolatos ügyeket a vállalati kapcsolatok igazgatóság és a légiközlekedési marketing koordinálta, amelyekhez a beszerzési osztály biztosította a zökkenőmentes háttérmunkát.