Címlap » Budapest Airport » Média » Hírek

2013-10-13 15:48:49

Csökkennek a parkolási díjak!

Tovább csökkentette egyes parkolóinak díjszabását a Budapest Airport – igazodva az utasok és a repülőtérre látogatók igényeihez. A nyári bevezetést követően pedig az online foglalási rendszert is sikerült rugalmasabbá tenni.

Mostantól akár mindössze napi 863 forintba kerülhet a parkolás a Budapest Airport által üzemeltetett repülőtéri Holiday Parkolóban, feltéve, hogy az utas igénybe veszi az online foglalást és 8 napra, vagyis egy átlagos nyaralás idejére hagyja autóját a repülőtéren. Egyebek mellett ezt az újítást vezette be a Budapest Airport – reagálva az utasok visszajelzéseire. A másik fontos változás, hogy a korábbi 24 óráról 12 órára sikerült csökkenteni azt az időt, amennyivel az utazás előtt le kell foglalni az interneten keresztül a parkolást. Így az utasok kényelmesebben tudnak foglalni, a Budapest Airport parkoló menedzserei pedig jobban tudnak gazdálkodni a meglévő kapacitásokkal.

A Budapest Airport az idén nyáron vezette az online foglalást a parkolókban és az új rendszer meglepően rövid idő alatt nagyon népszerűvé vált az utasok körében. Az online parkoláshoz társuló kedvezmények, amelyekkel egyes parkolókban akár 30-50 %-os megtakarítást lehetett elérni, kedvező visszhangra találtak. Az utasok visszajelzései alapján most a Budapest Airport 24-ről 12 órára csökkentette a foglalás minimális időhatárát.

A Budapest Airport árban és a nyújtott szolgáltatásokban egymástól jól elkülöníthető, négyféle parkolási terméket kínál az utazási szokásokhoz és az utasok pénztárcájához igazítva. A Prémium Parkoló a legdrágább, ez a terminálok előtti járdánál nyújt extra kényelmet a rövid távú 30-60 perces parkoláshoz. A Terminál Parkoló tipikusan az érkező és induló utasok és kísérőik rövid távú parkolására lett kialakítva. A Business Parkoló az üzleti utazóknak nyújt általában 2-3-4 napos időszakra szolgáltatást, míg a Holiday és a Holiday Plus parkoló az egyhetes nyaralásra indulók számára lett elkülönítve. Ez utóbbi árait úgy alakították ki, hogy kedvezőbb legyen egy hetes időszakra, mint egy taxis oda-visszaút a városba.

„Továbbra is figyeljük a folyamatosan változó igényeket, és azokhoz igazítjuk a szolgáltatásokat és az árainkat is.” – jelentette ki Manel Moreno, a Budapest Airport közúti előtér szolgáltatások vezetője. Hozzátette: „Az online foglalást úgy fejlesztettük tovább, hogy nemcsak hagyományos számítógépről, hanem tabletről vagy okostelefonról is elérhető legyen, a 12 órára leszállított időhatár pedig még kényelmesebbé teszi utasaink számára a szolgáltatást.”