Címlap » Budapest Airport » Média » Hírek

2013-06-11 15:48:41

Online parkolás Ferihegyen

A Budapest Airport bevezette az online parkolási rendszert a repülőtér összes, arra alkalmas parkolójában. Mindez része a repülőtéri parkolás minőségének fejlesztésére indított programnak és a kedvezmények miatt várhatóan rövid idő alatt népszerűvé válik az utasok körében.

Az új parkolási rendszer bevezetése a repülőtér Terminál, Business, Holiday és Holiday Plus parkolóját érinti, a terminál előtti járdán lévő területeket vagyis a Prémium parkolót értelemszerűen nem, hiszen az a parkoló csak az ultra-rövid parkolást szolgálja. Az új terméket a Budapest Airport a 24 órán túli parkolásra fejlesztette ki. Az online parkolás lényege, hogy legkésőbb 24 órával a tervezett indulás előtt, akár otthonról a számítógépről, akár okostelefonról előre lefoglalható és kifizethető a repülőtéri parkolás – és ezzel kész is. Az autósnak ezek után csak ki kell nyomtatnia a foglalásról szóló vonalkóddal ellátott bizonylatot. Később, a repülőtéri parkolóba érve meg kell várni, amíg a rendszám felismerő számítógépes rendszer magától kiad a számára egy jegyet és be lehet hajtani a parkolóba.



Az utas egy széles skáláról választhatja ki az utazásának és a pénztárcájának leginkább megfelelő parkolási módot, az internetes fizetés után mindössze annyi dolga marad, hogy kinyomtassa a vonalkóddal ellátott visszaigazolást – hasonlóan az interneten lefoglalt repülőjegyekhez. A nyomtatott visszaigazolásra biztonsági okokból van szüksége az utasnak, mondjuk egy nehezen látható rendszám esetén (pl. téli havazásban) így is működtethető a rendszer. A Budapest Airport által nyújtott jelentős on-line kedvezmények rendszere figyelembe veszi az utazások időpontját, a parkolók telítettségét és ezzel is alkalmazkodik az utazási szokásokhoz.

„Biztos vagyok abban, hogy az autósok hamar megkedvelik az on-line parkolást a repülőtéren.” – jelentette ki Manel Moreno, a Budapest Airport közúti előtér szolgáltatások vezetője. Hozzátette: „A repülőtér igyekszik az utasok igényeihez alkalmazkodva kialakítani a parkolási rendszert, a kényelmet és a biztonságot szolgálja az on-line foglalási rendszerünk is.”

„Számos más nemzetközi repülőtér tapasztalataira építve alakítottuk ki az on-line parkolás rendszerét.” hangsúlyozta Alan Bork, a Budapest Airport fogyasztói üzletágának igazgatója. Azt is elmondta: „Az elmúlt években folyamatosan fejlesztettük a repülőtéri parkolási rendszert, amely mostanra átláthatóbb, rugalmasabb és lényegesen korszerűbb lett. Biztos vagyok benne, hogy a nagy nyári utazási szezonban az eddiginél is többen veszik igénybe pakolóinkat, beleértve az on-line foglalást is, amelyhez egyébként az utazási irodák is csatlakozhatnak az ügyfeleik számára nyújtott szolgáltatással.”