Címlap » Budapest Airport » Média » Hírek

2016-04-11 19:54:35

Újabb exkluzív márkabolt nyílt a Liszt Ferenc Repülőtéren

Fellebbent a titokról a fátyol: a Heinemann Duty Free újabb márkaboltot nyitott a Budapest Airport 2A Terminálján Victoria’s Secret néven. A korábban megnyílt Burberry, Hugo Boss, Longchamp, Mont Blanc és Ralph Lauren üzletek után most a világhírű amerikai márka új üzlete parfümöket, kozmetikumokat, szépségápolási termékeket, kiegészítőket és exkluzív fehérneműt kínál.


parfüm Victorias secret

Újabb trendi, parfümöket és kiegészítőket árusító márkaüzlet nyílt a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2A Terminálján. Az új Victoria’s Secret bolt egyben az L Brands nevű amerikai divatcikk-kereskedő óriásvállalat megjelenését is jelenti a magyar piacon. A márkabolt üzemeltetője a Heinemann, a Budapest Airport legnagyobb kereskedelmi partnere, akik a 82 négyzetméteres létesítménybe egy újabb híres, szépségápolási termékeket és kiegészítőket világszerte több mint 1000 helyszínen árusító márkát hoztak el Magyarországra. A Victoria’s Secret csak Budapesten több mint 10 000 terméket tart készleten, ezek 60 százalékát parfümök és kozmetikumok, 20 százalékát kiegészítők és 20 százalékát exkluzív fehérnemű teszi ki. A boltban két üzletvezető és hat kiszolgáló dolgozik, és segít a vásárlóknak a megfelelő termékek és méretek kiválasztásában.

A Budapest Airport utasforgalma a tavalyi évben rekordot jelentő 9,15 millióra emelkedett, az előrejelzések pedig az idei évre is hasonlóan dinamikus növekedést vetítenek előre, így nem csak a repülőtér üzemeltető, hanem kereskedelmi partnerei is bizakodóan tekintenek a jövőbe, és mindent megtesznek az utazási élmény, illetve a vásárlási lehetőségek további javítása érdekében. Az utasok körében végzett negyedéves, független, anonim felmérések azt mutatják, hogy az utazók a kereskedelmi választék és az ár-érték arány tekintetében egyaránt kiválónak ítélik a repülőtéri kínálatot, melyet most a Victoria’s Secret tesz még színesebbé.
„Nagyon örülünk annak, hogy a Hungarian Duty Free üzemeltetésében újabb világhírű márkaboltot nyithatunk a repülőtéren, annak pedig különösen, hogy ez az első Victoria’s Secret üzlet Magyarországon.” – mondta Fritz Janach, a Heinemann Duty Free magyarországi ügyvezető igazgatója. Hozzátette: „Biztos vagyok benne, hogy az itt kínált exkluzív termékek igen népszerűen lesznek az utasok körében, akár saját maguk számára vásárló hölgyekről, akár elutazásuk előtt szeretteiknek ajándékot kereső urakról legyen is szó.”

„Szeretnék gratulálni a Heinemann Duty Free vezetőinek, akik ismét egy Magyarországon eddig elérhetetlen világmárkát hoztak a repülőtérre.” – nyilatkozta Kam Jandu, a Budapest Airport kereskedelmi igazgatója. Hozzáfűzte: „Induló utasaink több mint 60 százaléka ezt a terminálrészt használja, így biztosan nagy lesz az érdeklődés a Victoria’s Secret márkabolt iránt, amely tovább bővíti a repülőtéren elérhető, egyedi vásárlási lehetőségeket.”



Kapcsolódó cikkek

Victoria's Secret (2015-01-21)