Címlap » Budapest Airport » Média » Hírek

2013-09-16 18:04:09

Vitték a magyar márkákat, mint a cukrot a repülőtéren

Óriási sikert aratott az utasok körében a Budapest Airport és valamennyi kereskedelmi partnerének „Hungarian is trendy” – azaz „Menő a magyar” névre keresztelt közös akciója. Az augusztusra, azaz a legforgalmasabb repülőtéri hónapra időzített promóció célja az volt, hogy a hagyományos és jól ismert magyar márkáknak, nívós emléktárgyaknak és ízeknek csináljon hírverést.

Már a repülőtéri terminál utasbiztonsági részén is hatalmas plakátok hirdették a „Hungarian is trendy” vagyis a „Menő a magyar” elnevezésű akciót. Eltéveszteni sem lehetett: a repülőtéri Heinemann Duty Free üzletben a bevásárlókocsik oldalán a magyaros díszítés, bent a tranzit területen pedig ismét csak óriásplakátok hirdették a magyar termékeket.

A turistaszezon csúcsidőszakára időzített akció lényege, hogy bármilyen, a repülőtér belső részén történő vásárlás, éttermi számla blokkjával el lehetett menni az erre kialakított standhoz, ahol minden vásárló nyert valamit. Akire igazán rámosolyog a szerencse, akár értékes Herendi porcelán tálkát nyerhet, volt a díjak között kézműves lekvár és mézben eltett magyar sárgabarack is. Még a „nem nyert” szelvény is nyert: egy Szamos marcipánszívet kapott ajándékba az utas.

Hungarian is trendy campaign


A Budapest Airport fogyasztói üzletágának munkatársai az idén már több alkalommal szerveztek egy-egy hónapra hasonló, egy hungaricum köré hasonló promóciót. „A kiváló magyar borok (a szekszárdi Vida-borászat termékei) éppúgy nagy sikert arattak, mint a Zwack-cég Unicum Szilva promóciója vagy a Royal Tokaji exkluzív termékei.” – emlékeztetett Alan Bork. A Budapest Airport fogyasztói üzletágának igazgatója hozzátette: „Most az egész hónapot a magyar márkáknak szenteltük és úgy gondolom, hogy a számításunk be is igazolódott. Bár még nincsenek meg a végleges statisztikák, de eddig is több ezer utas vitt magával nyereményként magyar ajándéktárgyat a kézipoggyászában. A nyertesek egyharmada a magyar termékekre specializálódott repülőtéri boltokból jött, míg 25 %-uk a repülőtéri éttermek és kávézók számlájával próbált szerencsét – magyarán ezeknek az egységeknek a forgalma is fellendült a promóciónak köszönhetően.”