Hungarian is trendy

„Divatos a magyar” – címmel zajlott le egy újabb promóció a SkyCourtban, amelynek során kifejezetten a hungarikumokat reklámozta a Budapest Airport a repülőtéri partnereivel együtt.


A közös aktivitásban részt vett a Memories of Hungary, a Hungaricum Wine&Fine Food, a Budapest&Music, a Szamos és a Herend Porcelánmanufaktúra repülőtéri üzlete. Az utasoknak mindössze annyi dolguk volt, hogy a repülőtér bármely üzletében vagy éttermében történt vásárlást igazoló blokkjuk kódját beüssék a nagy érintőképernyőn – így minden vásárlással ajándékot nyerhettek.


A kampány részeként a herendi porcelánok gyártója egy hatalmas - és természetesen divatos herendi mintával díszített - oroszlánfigurát helyezett el, mely hamar a gyermekek kedvencévé vált.


A promóció sikerességét mi sem bizonyítja jobban, mint hogy több mint 6000 utas próbált szerencsét a standnál. A nyeremények között volt póló, bögre, desszert különlegesség, hűtő mágnes, jegyzettömb és tűpárna is, de azok sem távoztak üres kézzel, akik nem nyertek ajándéktárgyat, ők egy nagysikerű, tradicionális édességgel, a Szamos legújabb finomságával, egy-egy töltött marcipán szívvel gazdagodtak.

Heinemann Duty Free pre-order